سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرکس در آنچه فراگرفته نیک بیندیشد، دانشش را استوار کرده است و آنچه را نفهمیده بفهمد . [امام علی علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :39
بازدید دیروز :30
کل بازدید :41606
تعداد کل یاداشته ها : 27
103/1/9
1:15 ع

سلام در زیر به تکالیف و اشارات عالم مجاهد ولی امر مسلمین اشاره می کنم و سعی بر این است که برای تمام سخنرانی های آقا این کار انجام گیرد .

1-لزوم توجه به آرمان های انقلاب که در سه کلمه ، استقلال ، آزادی وجمهوری اسلامی اشاره می کنند و عنصر استقلال که این روزها به نظرم خیلی مورد هجمه و هدف دشمن قرار گرفته است را اشاره کردند . وگفتند باید درتمام عرصه ها این این استقلال دیده شود و حفظ شود . داشتن استقلال با وجود چنین دشمنانی لازم وحیاتی است . 

یکی از موارد حفط استقلال 22بهمن معرفی شد ، که مردم هم حضورشان و هم نوع حضورشان مثلا شعار هایی که می دهند تعیین کننده به قول حضرت آقا اقتدار نظام واستقلال ما خواهد بود . 

2-دشمنی دشمن غافل نشویم ؛ نمی دانم چرا ولی بعضی ها در داخل بخصوص که نیازی به نام آوردن هم نیست میخواهند مارا از این موجود کثیفی به نام ایالت متحده ی امریکا که ذاتا مستکبر و خون خوار است به دور دارند ، شاید فکر می کنند بهتر است با دشمن با قدرت کنار بیاییم ، که این عین شرک است . چون تبارک الذی بیده الملک وهو علی کل شی قدیر ، ملتی ک الله دارد چه غم دارد و تا زمانی که ممکن است باید چون مولایش حسین بن علی بایستد . که ملت ما انشالله هم دشمن را خوب خواهد شناخت وهم این ایستادگی ارزشمند و استقلال دهنده را از دست نخواهد داد.  

3-راه حل مشکلات تنها توجه به نیروی داخلی است ، آقا گفتند که مسئولین فهمیده اند ولی به عمل کار برآید اگر دولت تصمیماتی مبنی بر دخالت مردم دراقتصاد کشور وکارآفرینی ونوآوری دادند معلوم است که کشور دارد به این توصیه توجه می کند وگرنه فلا . این حواس جمعی من و تو را میخواهد ونقد های منصفانه ی دولت .

4-وحدت مسئولین با هم و مسئولین با دولت ؛ هرچند که انصافا نقد های تندی علیه دولت شده است که بنده خود یکیشو گذاشتم ولی از طرف دیگر دولت هم تحمل آنرا نداشت ، ولی امر مسلمین با حفظ لزوم نقد گفتند که نقد ها منصفانه باشد چون دولت تازه کار است و دولت هم شرح صدر نشان دهد در برابر انتقادات . این یک دستوری است که همه باید رعایت کنیم .  

به امید دیدار در یوم الله 22بهمن ، مقطع رهایی ملت ایران